Vulkaanuitbarsting Turrialba

13 maart 2015 - Turrialba, Costa Rica

Wow, gisteren is de Turrialba vulkaan hier 4 keer ontploft. Big news, zelfs in Nederland stond het op de nieuws sites. Het was de heftigste uitbarsting sinds 1996. Vanaf vorig jaar oktober is deze vulkaan weer actief. Wij zitten met ons hostel naast deze vulkaan. Maar wij hebben niet veel gemerkt van de uitbarsting omdat de wind naar het westen stond. Dorpen etc aan de oostkant van de vulkaan moesten geëvacueerd worden. Er is nog niet bekend of er doden/gewonden zijn. Aan de ene kant vind ik het super gaaf om dit van zo dicht bij mee te maken. Maar aan de andere kant ook wel een eng idee. Maar met ons gaat alles goed :)

Morgen reizen we door naar Puerto Viejo, ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs,
Marit

1. Obij&ma:
    14 maart 2015
    Goede morgen dames.
    ik heb zonet je berichtje gelezen en alle foto,staat bekeken, geweldig zeg, en dan die vulkaan langs de deur,zoals jij ons doet geloven, krijg je daar niet de kriebels van in je buik, ik ben blij dat ik hier veilig in Breugel zit.en dat ratten of hoe heet het precies, toen ik die fotos zag met je lachend en spannend toetje, dacht ik even dat ik je hier in Breugel hoorde schreeuwen.
    Hoe gaat het met de Spaanse les, en alle andere werkzaamheden, of ben je dat vergeten, Je hoeft het Spaans niet zo onder de knie te hebben, dat ik je straks niet meer versta, dat snap je wel meisje.ik wens jullie samen daar verder een te gekke tijd toe waar je later met veel plezier op terug kunt zien.
    groetjes oma en tot het volgende bericht.bekijken
  2. Helma en Jeroen:
    14 maart 2015
    Hoi Marit,
    Leuk om de enthousiaste verhalen te lezen van wat jullie allemaal meemaken. Wij wensen jullie nog heel veel plezier in Costa Rica!
    Groetjes van je peettante en peetoom!