Onze eerste dagen in Costa Rica!

3 maart 2015 - Turrialba, Costa Rica

Wauw wauw wauw. Het enige wat ik kan zeggen. Wat is Costa Rica ongelooflijk mooi. We kwamen aan in San Jose zondag en we reden vervolgens in 1,5 uur naar Turrialba. Het was hier donker, en al die lichtjes tussen de bergen.. het was net de droomvlucht van de efteling. Doodmoe, zijn we meteen in slaap gevallen in ons hostel. De volgende ochtend hadden we meteen onze eerste spaanse les. Dat is best moeilijk, maar ik moet zeggen, na de 2e les vandaag merk je toch al wel vooruitgang! Ons hostel ligt op een berg, dus gisteren zijn we naar beneden gelopen. Daar ligt Turrialba. Het was ongeveer een half uurtje lopen maar wel echt steil naar beneden. Heel onze benen stonden te trillen. Natuurlijk waren we ons plattegrondje vergeten en wisten we niet meer hoe we terug moesten lopen. Dus maar een taxi gezocht. We vroegen of hij ook dollars accepteerde en dat was zo, het was 4 dollar, en we gaven 5. Wat krijgen we terug.. 5000 colohn. Wat ongeveer 10 dollar is. Dus hebben we 5 dollar extra gekregen bij onze taxirit. Very funny. We zijn naar de zumba geweest waar een enorme sexy vent onze leraar was. OMG HIJ BEWOOG ZO SEXY EN SOEPEL. Daar werd je spontaan... uh ja haha. En vandaag kregen we een chocolade workshop. We kregen helemaal uitgelegd hoe de chocola natuurlijk vanuit die bomen wordt gemaakt. Echt interessant. We mochten truffels proeven en daarna gingen we zelf chocolade maken. Het was echt goddelijk. En nu hebben we lekker chill even niks. We gaan donderdag paardrijden naar de watervallen en zaterdag raften! Morgen hebben we nog salsa les dus genoeg te doen! Het is echt geweldig hier! Heel veel liefs Marit

1. Bart:
    4 maart 2015
    Wat fijn om te horen dat alles goed gaat en jullie het zo naar jullie zin hebben!
    En natuurlijk dat we door jou op de hoogte worden gehouden .
    Geniet ervan meiden, ik ben trots op jullie! Tot Apps, papa/ bart
  2. Obij&ma:
    7 maart 2015
    Goede Middag Dames
    volgens mij in er nog niet een berichtje van mij binnen gekomen
    start problemen zal ik het maar noemen. Intussen hebben jullie er al een werkweek opzitten, die zal er heel anders uit zien als hier verwacht ik.
    ik verwacht binnen kort wel eens een sappig verhaal van jullie,
    hier gaat alles gewoon zijn gangetje, een heel fijn weekend samen ,veel plezier en tot horens.
    groetjes oma swinkels
  3. Bertine:
    8 maart 2015
    He troel, weer een beetje bekomen van de schrik van het raften? Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Ik weet denk ik al wat het bijschrift in het fotoalbum wordt later: omgomgomgomg ...Doe het de komende dagen maar een beetje rustig aan...is beter voor de zenuwen:) Groetjes aan Eline van ons allemaal. Dikke kus, en pas goed op elkaar.X van mama
  4. Marie-Louise:
    10 maart 2015
    Hallo Marit, wat een mooie foto's heb je gemaakt.
    Zo kan ik jullie volgen op deze site. Ja het zijn daar andere wegen als hier, goed voor de kuiten, ha, ha, ha.
    Geniet van alles en heel veel groetjes Marie-Louise