Puerto Viejo, Houdoe en bedankt!

26 april 2015 - San José, Costa Rica

Hoi lieve mensen,

Al weer eventjes geleden dat ik wat van mezelf heb laten horen. Maar we hebben het hier ook zo geweldig. ondertussen weer helemaal fit en gezond en geen last meer van mijn darm infectie. De weken in Puerto Viejo zijn voorbij gevlogen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we 6 weken daar hebben gezeten. Het leek nog als de dag van gisteren dat we met onze uberzware tassen aankwamen in het donker, en vandaag om 11.00u al weer naar onze volgende bestemming. Spanish by the sea, Puerto Viejo, en onze kleine lieve tweede familie, jullie hebben echt een speciaal plekje in mijn hart gekregen. Ik heb het zo naar mijn zin gehad en ik voelde me er zo erg thuis. Alle geweldige stapavondjes, Tasty Waves, Lazy Mon en alle leuke plekjes waar we onze kater elke keer gingen wegeten. De mooie stranden, de knusheid van het dorpje, leuke winkeltjes, en de meeste geweldige mensen. El Puente heeft een extra speciaal plekje in mijn hart veroverd. Wat is het daar geweldig. Ik heb er echt van genoten om alle mensen daar te helpen. Ze zijn daar zo aardig. Als ik last had van mijn darmen kwamen Nanci en Barry weer met een of ander middeltje wat zou moeten helpen. Geweldig lieve mensen zijn het. De mensen hebben we daar een beetje vermaakt met heerlijk muziek maken en zingen, een klein concertje gegeven, iedereen doet gezellig mee. Wat spelletjes spelen met de jeugd, met auto'tjes spelen met de kleine kindjes. Foto volgt nog. Zaterdag was mijn laatste dag bij El Puente. Ik ga de gezelligheid daar enorm missen. Barry en Nanci hadden nog een heel leuk kleinigheidje gemaakt voor mij. Met een heel lief verhaaltje, een bedankje en een mooi schilderwerk van Nanci. Het voelde deze week ook echt heel raar. Iedereen vertrok om de beurt, allemaal naar een eigen bestemming. Iedereen echt super bedankt voor de leuke tijd. Ik ga mijn familietje wel een beetje missen. Maar vandaag is om 11.00u, nadat we van iedereen afscheid genomen hadden is ons nieuwe avontuur begonnen. We zitten nu in een hostel in San Jose, de hoofdstad van Costa Rica in een heel leuk hostel. We zijn even enorm afgezet door een taxi chauffeur.. - 10 dollar per persoon voor een ritje van 10 minuutjes-. Welkom in San Jose... We verblijven hier maar 1 nachtje, omdat we het niet haalden om in een keer door te reizen naar La Fortuna. Want La Fortuna is onze volgende bestemming! In La Fortuna gaan we verschillende dingen doen. Ten eerste zitten we in het BackPackers Hostel van La Fortuna wat er echt enorm goed uitziet en voor een lekker prijsje. Vanuit daar gaan we verschillende tours maken, ziplinen, vulkaan beklimmen, zwemmen in de krater van een vulkaan en naar de hotsprings. Maar die verhalen en foto's volgen allemaal nog als we dat allemaal gedaan hebben. Ik heb echt enorm veel zin in de volgende helft van ons avontuur. De tijd gaat hier zooooo snel, voor je het weet zitten we alweer in het vliegtuig terug...... Maar daar denken we nu nog lang niet aan.

Jullie horen snel weer van me!

Heel veel liefs,

Marit

1. Mien en Mari:
    27 april 2015
    Fijn te horen dat gezondheid weer goed is en alles weer goed gaat. Dat het zo snel gaat is, dat je het goed naar je zin hebt. Wij gaan vandaag koningsdag vieren en dat mis jij natuurlijk wel.
  2. Obij&ma:
    27 april 2015
    Wat een gewldige geluiden van jullie, niks geen wanklank, niets dan lof over alles en iedereen, wat kan het leven toch mooi en spannend zijn dames,geniet van de tijd die komen gaat net zo als de afgelopen 2 maanden, dan vergeten jullie deze onvergetelijke vacantie nooit meer.ik wens jullie voor de rest van jullie vacantie een te gekke tijd toe, geniet van de natuur en alle mooie dingen om je heen.
    groetjes oma swinkels
  3. Helma:
    30 april 2015
    Hoi Marit, leuk om al je enthousiaste verhalen te lezen, ik wens jullie de tweede deel van je vakantie net zoveel voorspoed toe als het eerste deel, geniet er van , het zal idd zo voorbij zijn.