Welkom op mijn reisblog!

21 februari 2015 - Son en Breugel, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis in Costa Rica. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst

1. Reislogger:
    21 februari 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Huub en Miranda Maessen:
    27 februari 2015
    Veel plezier Marit, wij volgen je belevenissen xxx
  3. Bertine:
    1 maart 2015
    Nou, dat was een lekkere start ;) Doorreisvisum voor Atlanta niet geldig, dus met veel stress maar wel precies op tijd, op schiphol een nieuw doorreisvisum aangevraagd. Nog net alle vrienden gezien, voor het afscheid en op tijd door de douane en in het vliegtuig.
  4. Bertine:
    Delta Airlines # 73 from Amsterdam is arriving 03/01/2015 02:20 PM Gate: F2 Baggage: F6 Status: ARRIVED
  5. Bertine:
    2 maart 2015
    zojuist een sms gehad van Marit, veilig geland en op de plaats van bestemming aangekomen in Costa Rica
  6. Huub en Miranda Maessen:
    Fijn dat je goed bent aangekomen, nu kan het grote avontuur beginnen. Heel veel plezier xxx
  7. Obij&ma:
    3 maart 2015
    Dag marit ben druk in de leer bij jullie thuis komt goed meisje